Friss topikok

  • numerologus: Kedves Hozzászóló! Bár én Fazekas urat jól ismerem, mégsem vagyok elfogult -e témát tekintve. Min... (2008.06.11. 09:22) Elszámolás.

Képek

További Magyar Hangok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szerzők

Négy Mancs;-avagy viszedinnnenamocskosmancsodat

2008.09.12. 06:21 :: irottszo

Jó régen járt már erre bármelyik szerkesztőnkez van,de most felháborodásomnak adnék hangot.

Négy Mancs-A négy konkurens mancsa?

Van ez az alapítvány,ez a Négy Mancs.Na ezek beletenyereltek szépen.

Mondhatnánk,májcsiklandozó módon...

Szépen,alaposan,telibe.

Hogy étrhető legyen itt az Index cikke..

Elég aggályos a történet,hiszen itt már nem csak állatvédelemről van szó,de már emberek százainak a megélhetéséről is.

Vajon van az alapítványnak egy erre a célra félretett kerete?-Négy mancs munkahelymegszüntetési segély?

Az biztos,hogy mostanában nem mennék ezeknek az "állatvédőknek" a logojával ellátott polojában az utcára.-persze nekem nincs is ilyenem.

Ezzel nem arra célzok,hogy nem vagyok állatvédő,hanem inkább arra,hogy ki-ki söprögessen a maga portáján.

Nem is olyan régen találkoztam egy fanatikus állatvédő ismerősömmel.

Beszélgettönk ezekről a dolgokról,majd én kérdeztem tőle,hogy ha ennyire védi az állatokat,akkor hogyhogy egy szép bőrből készült cipő és a hozzá passzoló bőrből készült nadrág van a testéhez kötve,szijazva?

Na ez az,ami kimeríti a régi mondást:Máséban a szálkát,sajátjában a gerendát sem...

Nekik is írtam levelet,ha sikerül válaszoljanak temérdk elfoglaltságuk közepette,akkor ide kiteszem azt is.

Háp,majd kiderül.

Addig is,egyen mindenki libamájat,húst,töpörtyűt belátása szerint és ne hagyják hogy egy "konkurens termelők által protezsált szervezet" befolyásolja a fogyasztást!

Jó étvágyat!

Antal István

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irottszo.blog.hu/api/trackback/id/tr80659749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása